Портфоліо кафедри фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивних і рухливих ігор

3_курс.jpg9 травня 2022 року продовжено освітній процес зі студентами 3 курсу,

які навчаються на освітній програмі «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».

Висловлюємо слова щироі вдячності шановним студенткам Аліні Красевич і Анні Сивак за грунтовне та змістовне розроблення мультимедійних презентацій, пов’язаних із принципами доказової медицини, які вони презентували, вивчаючи дисципліну

«Науково-доказова практична діяльність у фізичній терапії».

Пишаємося нашими студентами і бажаємо ім успіхів!

6бак0.jpg травня 2022, триває освітній процес у бакалаврів 3 курсу, які навчаються на освітній програмі «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».

На лабораторному занятті з дисципліни

"Клінічно-реабілітаційний менеджмент при порушенні діяльності серцево-судинної системи" з'ясовували що таке м'язовий панцир та як він впливає на роботу органів та систем організму людини.

львів3.jpg4 травня 2022 року брали участь у

Міжнародній науково-практичній конференціі «Освітній процес у вищій та шкільній освіті у воєнний час: інтеграція України до Європейського простору вищої освіти (EHEA) через призму європейських моделей освіти TeLSAC та PERFORMER».

Слова щироі вдячності за запрошення до участі у такому цікавому та змістовно наповненому науковому заході висловлюємо шановному Мирославу Криштановичу, доктору наук з державного управління, професору, професору кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету "Львівська політехніка".

Важливою складовою стало проведення науково-практичного семінару для науково-педагогічних працівників ЗВО на тему «Побудова освітнього процесу у вищій школі у час війни: психо-педагогічні та дидактичні аспекти викладання та навчання». Обраний формат інтернет-конференції дозволяє долати кордони між краінами і продовжити спілкування між колегами.

Бажаємо усім учасникам миру, сил, натхнення та наснаги!

3 травня. Знов зустрічаємось у наших віртуальних класах з бакалаврами 1 курсу, які навчаються на освітній програмі
«Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».
На лекції з дисципліни "Загальна теорія здоров'я" вивчали Маркери якості життя.
Визначили що впливає на якість життя, та як його можна покращити.
Доречі, всім бажаючим можна випробувати свої сили та виконати одну із вправ когнітивного фітнесу. Вправа спрямована на створення додаткових нейронних зв'язків між півкулями мозку, підвищує рівень енерії та покращує настрій.
Правила прості.
На екрані з'являються слова, які позначають колір (наприклад, “синій”, “червоний”, “зелений”), які знаходяться у прямокутнику іншого кольору.
Завдання назвати колір прямокутника, ігноруючи написане значення слова.
Коли з'являється слов "хлопок", називаємо колір прямокутника і одночасно хлопаємо в долоні.278943027_10223437070255445_5913748946187004575_n.jpg279141758_10223437070055440_3800836913814488277_n.jpg279080630_10223437070295446_1513630757803279274_n.jpg 

Цікаві теми та моменти минулого робочого тижня.

Триває освітній процес у бакалаврів 3 курсу, які навчаються на освітній програмі

«Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».

На лабораторному занятті з дисципліни "Клінічно-реабілітаційний менеджмент при порушенні діяльності серцево-судинної системи"

обговорювали вплив стресу на органи та системи людини. Виявили 5 базових підходів впливу на стресовий стан - це робота з диханням, з тілом, зі звуком, з образами та із сенсом.бобров.jpg

Subcategories