Абітурієнт  

   

Освітня діяльність  

   

Віртуальний факультет  

   

Кафедра фізкультурно-спортивної реабілітації та оздоровчого фітнесу

зображення_viber_2025-05-04_16-44-41-904.jpg

Сьогодні, 8 жовтня 2024 року на виробничій науково-педагогічній практиці, відбулася захоплююча лекція з дисципліни "Загальна теорія здоров'я" для першокурсників-бакалаврів спеціальності 017 «Фізична культура» освітньо-професійної програми «Фітнес і Фізкультурно-спортивна реабілітація» . Магістрантка 2 курсу заочної форми навчання Тищенко Анна продовжила розкривати тему "Фітнес тренди епохи 2020-2030" на прикладі Когнітивного та Когнітивно-функціонального фітнесу.
Анна представила слухачам сучасний погляд на інтеграцію розумової та фізичної активності, демонструючи, як правильно побудовані тренування можуть покращувати не лише фізичну форму, але й когнітивні функції. Ключові аспекти лекції:

- Зв'язок між фізичними вправами та розумовою діяльністю
- Методики розвитку когнітивних здібностей через рух
- Практичні приклади когнітивно-функціональних тренувань
- Вплив такого підходу на загальний стан здоров'я

Особливо цікавими були приклади практичних вправ, які поєднують фізичне навантаження з розумовими завданнями. Здобувачі мали можливість не лише теоретично ознайомитися з матеріалом, але й зрозуміти його практичне застосування.
Вітаємо Анну з успішним проведенням лекції та дякуємо за внесок у розвиток сучасних підходів до фізичної культури!

зображення_viber_2025-05-04_16-44-05-676.jpg

8 жовтня 2024 року на виробничій науково-педагогічній практиці магістрантка 2 курсу заочної форми навчання спеціальності 017 «Фізична культура» освітньо-професійної програми «Фізкультурно-спортивна реабілітація» Дроб'язко Дарія провела лекцію для здобувачів 1 курсу бакалаврського рівня з дисципліни "Загальна теорія здоров'я".
Дарія розкрила надзвичайно актуальну тему "Фітнес тренди епохи 2020-2030", зосередившись на концепції Anti-Age фітнесу. Вона майстерно представила сучасні підходи до збереження молодості та активного довголіття через призму фізичної активності. Під час лекції були висвітлені:

- Інноваційні методики уповільнення процесів старіння
- Особливості тренувань для різних вікових категорій
- Вплив регулярних фізичних навантажень на біологічний вік
- Персоналізовані підходи в Anti-Age фітнесі

Здобувачі проявили неабиякий інтерес до теми, активно долучаючись до обговорення та ставлячи питання про практичне застосування отриманих знань.
Дякуємо Дарії за професійний підхід та вміння доступно подати складний матеріал!

зображення_viber_2025-05-04_16-43-01-937.jpg

🎓 Сьогодні, 7 жовтня 2024 року проходила виробнича науково-педагогічна практика🏋️‍♀️📚!

З великим задоволенням здобувачі освіти знову зустрілися з Олегом Ковшуном! Магістрант 2 курсу спеціальності 017 «Фізична культура» освітньо-професійної програми «Фізкультурно-спортивна реабілітація». Олег дуже професійно викладав практичний матеріал з дисципліни « Оздоровчий фітнес» для першокурсників-бакалаврів.

Ключові моменти:

🔹 Олег особистим прикладом надавав практичну інформацію. Особливо хочеться відмітити насиченість заняття! Було використано велику кількість фізичних вправ, цікавих елементів оздоровчого фітнесу.

🔹 Здобувачі першого курсу отримали можливість перенести теоретичний матеріал на практику виконання. Вони з неабияким інтересом слухали свого старшого колегу, активно ставили запитання.
Дякуємо Олегові!
💪🌟

зображення_viber_2025-05-04_16-42-17-092.jpg

Сьогодні, 7 жовтня 2024 року на виробничій науково-педагогічній практиці відбулася лекція з дисципліни "Теорія і технологія рекреаційно-оздоровчої діяльності". Магістрантка 2 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" Красевич Аліна представила тему "Генезис і розвиток рекреації".

Під час лекції Аліна майстерно розкрила еволюцію рекреаційної діяльності від найдавніших часів до сьогодення. Вона продемонструвала глибоке розуміння історичних процесів та їх вплив на формування сучасних підходів до оздоровчої діяльності.

Особливу увагу було приділено:
- Витокам рекреаційної діяльності в різних культурах.
- Трансформації підходів до відпочинку та оздоровлення.
- Розвитку наукових концепцій у сфері рекреації.
- Сучасним тенденціям та перспективам сфери.

Здобувачі активно долучалися до обговорення, проводячи паралелі між історичними практиками і сучасними методами рекреації. Аліна вміло спрямовувала дискусію, демонструючи не лише ґрунтовні знання дисципліни, але й відмінні педагогічні навички.

Ця лекція стала яскравим прикладом того, як історичний аналіз допомагає краще зрозуміти сучасні процеси у сфері рекреаційно-оздоровчої діяльності та прогнозувати її майбутній розвиток.

Дякуємо Аліні за змістовну та цікаву лекцію! Бажаємо подальших успіхів у виробничій науково-педагогічній практиці!

зображення_viber_2025-05-04_16-41-32-907.jpg

2 жовтня 2024 року в рамках виробничої науково-педагогічної практики відбулося особливе практичне заняття з дисципліни "Масаж класичний та лікувальний" для студентів 3 курсу бакалаврату.

Заняття провів Антон Плахотник, магістрант 2 курсу спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" освітньо-професійної програми "Фізкультурно-спортивна реабілітація". Особливістю цього заняття стало те, що його проводив не просто практикант, а вже досвідчений фахівець із багаторічним практичним досвідом.

Антон поєднує навчання в магістратурі з активною професійною діяльністю в галузі реабілітації. Його експертність охоплює широкий спектр напрямків: від комплексної реабілітації та мануальної терапії до кінезіології та методів традиційної китайської медицини. Багаторічний досвід у різних видах масажу дозволив йому представити студентам унікальний погляд на практичне застосування теоретичних знань.

Під час заняття Антон продемонстрував, як поєднувати класичні техніки масажу з сучасними реабілітаційними підходами. Він поділився практичними кейсами зі свого професійного досвіду, що викликало жваву дискусію серед здобувачів.

Розділи