Абітурієнт  

   

Освітня діяльність  

   

Віртуальний факультет  

   

Аспірантура. Спеціальність 014 Середня освіта (фізична культура)

4з.jpg

20 січня відбувся черговий індивідуальний звіт аспірантів різних років навчання. У рамках зустрічі майбутні доктори філософії на засіданні кафедри теорії та методики фізичного виховання доповіли про свої наукові досягнення за період семестру. Поділилися здобутим досвідом, отриманими сертифікатами за участь у наукових заходах, презентували збірники з опублікованими статтями.

Крім цього, на зустрічі з аспірантами завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання, доктор педагогічних наук, професор Арефьєв В.Г. розповів про унікальність наукової школию Науковець відмітив, що унікальність наукової школи зумовлюється тим, що це колектив дослідників, члени його об’єднані спільними науковими інтересами і є однодумцями. Як свідчить практика, найбільш плідно колектив дослідників функціонує в межах кафедри, факультету у об’єднанні з у учасниками освітнього процесу.

16 лютого в2з.jpgідбулася зустріч аспірантів спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) Українського державного університету імені Михайла Драгоманова з деканом факультету фізичного виховання, спорту і здоров’я, доктором педагогічних наук, професором кафедри теорії і методики фізичного виховання здоров’я Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова О.В.Тимошенко, щодо формування загальних та професійних компетентностей майбутніх докторів філософії спеціальності Середня освіта (фізична культура).

Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)

Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів

«Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»

Постанова КМУ № 882 від 12.07.2004 р. «Питання стипендіального забезпечення» (зі змінами)

Постановою КМУ № 567 від 24.07.2013 р. «Про затвердження Порядку присудження наукових ступенів» зі змінами.

«Про затвердження Вимог до оформлення дисертації»

«Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність»

«Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656»

Перелік наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук.

Постановою КМУ №167 від 06.03.2019 р. «Про проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії».

 

 

20 жовтня 2022 ро3з.jpgку відбулася зустріч аспірантів 014 Середня освіта (фізична культура) факультету фізичного виховання, спорту і здоров’я Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова з Дьоміною Ж.Г., яка є гарантом освітньої програми підготовки докторів філософії. Жанна Геннадіївна  поділилася своїм баченням тих проблем, що виникають під час підготовки дисертацій на здобуття наукового ступеня доктор філософії. Особливу увагу було звернено на проблеми, пов’язані з якістю апробації результатів дослідження та дотриманням методологічної чіткості. Гарант озвучила рекомендації щодо особливостей підготовки аспірантами експериментальної частини роботи, відповіла на запитання присутніх.

 

11з.jpg

20 жовтня 2022 завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання, доктор педагогічних наук, професор Арефьєв В.Г ознайомив майбутніх докторів філософії спеціальності Середня освіта (фізична культура) з особливостями та традиціями наукової школи диференційованого навчання фізичної культури школярів. Арефьєв В.Г. відмітив що метою освітньої галузі фізична культура є гармонійний фізичний розвиток особистості учня, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок, розширення рухового досвіду через формування стійкої мотивації учнів до занять фізичною культурою і спортом. Звернув увагу на той факт, що у фізичному вихованні диференційований підхід виправданий в контексті реалізації ідеї розвивально-оздоровчого навчання. Науковець акцентував увагу на тому що розв’язання завдань повноцінного фізичного здоров’я особистості є можливим завдяки диференціації параметрів рухових навантажень для учнів з різними індивідуально-типологічними особливостями.

 

Розділи